menu

ثبت آگهی رایگان

بی استفاده ماندن 250 میلیارد دلار سرمایه با ایجاد خانه های خالی در دولت قبل

بی-استفاده-ماندن-250-میلیارد-دلار-سرمایه-با-ایجاد-خانه-های-خالی-در-دولت-قبل

  وزیر راه و شهرسازی گفت: مجموع خانه های خالی و دوم که در دولت قبل بنا شد به حدود 4 میلیون و 700 هزار خانه می رسد که می توان آنها را در شهرهایی مانند شهرهای شمالی کشور، اطراف شهرهای بزرگ و جزیره کیش مشاهده کرد.
عباس آخوندی طی سخنانی در ستاد انتخاباتی جوانان حسن روحانی اظهار کرد: سرمایه ای بالغ بر 250 میلیارددلار از قبل خانه های خالی در کشور، بی استفاده مانده است. آیا شما می توانید در کشور رشد اقتصادی ایجاد کنید؟
وی با بیان اینکه آقایان 2 میلیون و 100 هزار خانه دوم در ایران تولید کرده اند، گفت: مجموع خانه های خالی و دوم که در دولت قبل بنا شد به حدود 4 میلیون و 700 هزار خانه می رسد که می توان آنها را در شهرهایی مانند شهرهای شمالی کشور، اطراف شهرهای بزرگ و جزیره کیش مشاهده کرد.
این عضو کابینه دولت یازدهم افزود: سیاست های آنها منجر به ایجاد زندگی 19 میلیون نفر در شرایط بد مسکنی شده است در حالیکه 4 میلیون و 700 هزار خانه خالی و دوم در کشور ایجاد شد. وی خطاب به محمدباقر قالیباف شهردار تهران و نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: شما 12 سال شهردار تهران هستید و فقط سالی 8 کیلومتر مترو ساخته اید، آیا محیط زیست و حمل و نقل عمومی برای شما مهم بوده است؟
 آخوندی خطاب به شهروندان واقع در ستاد انتخاباتی روحانی و مردم ایران، گفت: من خود را جای شما گذاشته ام و می دانم که تجزیه و تحلیل این حجم از اطلاعات و گزاره ها کار بسیار سختی است اما شما آگاهانه رای دهید و پیش روی شما راه حل بسیار ساده ای وجود دارد تا بفهمید چه کسی حقیقت را می گوید. اگر 8 سال گذشته را به یاد بیاورید مشخص می شود که چه اردوگاه هایی وجود دارد.
وی افزود: همه شاهدیم که در صدا و سیما حقوق ملت زیرپا گذاشته می شود و کسانیکه در هیچ دادگاهی محکوم نشده اند به آنها اتهام زده می شود. آقای رئیسی اگر شما رئیس جمهورشوید باید بر اصل 121 قانون قسم یاد کنید که از حقوق و حرمت شهروندان دفاع خواهید کرد.
آخوندی گفت: در جلسه قبل مناظره حیثیت یک شهروند زیر پا گذاشته شد بدون آنکه در هیچ دادگاهی محکوم شده باشد. وزیر راه و شهرسازی خطاب به شهردار تهران گفت: آقای قالیباف! شما چطور می توانید از حقوق شهروندان دفاع کنید. اولین اقدام شما باید دفاع از حقوق شهروندان و جلوگیری از هتک حرمت و حیثیت آنها باشد از این رو معلوم است شما چطور با حقوق شهروندان برخورد خواهید کرد. وی در پایان گفت: امیدوارم آگاهی پیروز شود و آنها که پوستین وارونه می پوشند برای مردم آشکار شوند.

انتهای خبر/پیام ساختمان

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

×