menu
جستجو
ورود

ثبت آگهی رایگان

طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی از طراحی تا بهره برداری

شهر : مشهد

خدمات ما در زمینه ازبیلت ساختمان شامل طراحی و ترسیم تمامی نقشه های ساختمانی می باشد. این خدمات شامل ازبیلت معماری، ازبیلت سازه، ازبیلت مکانیکی و ازبیلت برق است. ما با تیمی مجرب و متخصص، قادر به ارائه طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی از صفر تا صد در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم. همچنین، در زمینه طراحی و ساخت باغ ویلا، باغ رستوران و باغ تالار، به شما کمک می کنیم تا فضای دلنشین و منحصر به فرد خود را بسازید.

یکی از تخصص های ما طراحی و اجرای نماهای ساختمانی است که با بهره گیری از متریال های با کیفیت و طراحی های روز دنیا، فضای بیرونی ساختمان شما را به جذابیت می بخشد. همچنین، ما در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی فضاهای داخلی نیز فعالیت می کنیم و به شما کمک می دهیم تا فضای زندگی خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید.

از دیگر خدمات ما می توان به طراحی و اجرای انواع استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد. ما بر این باوریم که با کیفیت ترین خدمات، کوتاه ترین زمان انجام کار و بالاترین میزان صداقت را با مناسب ترین هزینه ها به شما ارائه دهیم. شما می توانید بر کیفیت کار ما اطمینان کنید و پروژه ساختمانی خود را به ما بسپارید.

#پیمانکاری

گفت و گو با بنیان سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

کالای های مشابه #پیمانکاری
×