menu
جستجو
ورود

ثبت آگهی رایگان

ایجاد استخر با متریال نوین و سبک های متنوع

شهر : مشهد

طراحی استخرها از جمله مراحل حیاتی در حوزه معماری به شمار می رود، چه برای فضاهای شخصی و چه برای مناطقی با کاربردهای تجاری. در این راستا، شرکت بنیان سازه به مدیریت مهندس علیرضا یار احمدی با تیمی متخصص و مجرب در زمینه طراحی و اجرای استخر، سونا و جکوزی در خدمت شماست. این شرکت به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت، متعهد به ارائه محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی است.

تیم ما با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها و متدهای روز، به طراحی استخرهایی با سبک های متنوع و متریال های به روز می پردازد. از استخرهای سرپوشیده مدرن تا محیط های باز و طبیعی، ما به هر بخشی توجه می کنیم. همچنین، تمامی عملیات اجرا با به کارگیری سیستم های گرمایشی مناسب، تضمین کننده ایجاد فضاهایی راحت و دلپذیر است.

شرکت بنیان سازه به عنوان یک نهاد معتبر با گرید 5 ابنیه و ساختمان و 5 تأسیسات و تجهیزات، افتخار دارد که بالاترین کیفیت را با مناسب ترین هزینه ارائه دهد. بر این اساس، ما متعهد به جلب رضایت مشتریان از طریق صداقت، سرعت عمل و بهینه سازی زمان در پروژه ها هستیم. اگر به دنبال یک مجموعه حرفه ای برای طراحی و اجرای استخرهای شما هستید، از خدمات ما بهره مند شوید.

#استخر_سونا_جکوزی

گفت و گو با بنیان سازه

ارسال پیام خصوصی، استعلام قیمت و درخواست توضیحات از تولیدکننده

×